En helt perfekt helg!

I fredags skulle vi ha tjejmys med några i klassen. Trodde jag.. När jag kom till Theresia blev jag istället påtagen ögonbindel och fick hoppa in i bilen. Väl framme var jag hemma hos Ida och där var alla mina goaste tjejer! Gud va glad jag blev, de är verkligen de bästa!! 
 
 
 
 
 
Lördag var det först jobb som stod på schemat 6-15. Upp vid 4 helt kolsvart och såg soluppgången på bussen. Att åka buss kl 5 på morgon är faktiskt riktigt skönt!! Kan inte förklara känslan så ni får testa. 
 
 
På kvällen hade vi kräftskiva med kusinskaran. Också himla roligt och mysigt. En perfekt kväll helt enkelt! 
 
Söndagen var det jobb 9-18 och sen hem och somna på stöpet. Tisdag började de första barngympa passen. Två i tisdags och ett idag. Många nya barn och namn men ska nog bli fint goa ungar i alla fall! Redan onsdag och bara två dagar kvar innan nästa helg. Nu ska jag se färdigt idol och sen nya humorserien med Johan Glans sen blir det sängen igen
 
Har ´re  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0