Höstlov!

Höstlovet blåste fort iväg. Jag jobbade söndag till tisdag. Vi hade stormen Simone här i måndags vilket resulterade i att jag fick sitta i bussen och vänta ut stormen en timma efter jobbet och att de flesta tågen var inställda på tisdagen. Tisdag kväll spenderade jag med Moa. Vi kollade på bio. IRL. Verkligen värd att se. Vi missade sista tåget hem men då fick vi istället en mysig övernattning hos hennes farmor och en lyxfrukost på köpet. Torsdag jobbade jag min sista dag och sen äntligen lite lov! Åkte till emporia på fredagen med Ida och Frida lyxades inte hitta så mycket men mysigt hade vi!  Igår var jag bara hemma och sov ut och var ute och övningskörde med mamma och idag var jag på brunch med Frida, Theresia och Evelina. Så mitt lov blev väldigt okej faktiskt. Nu är det dags för skola igen och som tur har vi mjukstart med sjuk lärare så börjar inte förens 9.30 Gött! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0