Inget jävla GND! Här blir det att lappa!

 
Imorgon är det Studiedag och jag firar det med att laga byxor och städa mitt rum! Fin kväll alltså! Vill även informera om att båda mina svarta byxor har gått sönder under två månader! Så är man utan pengar och ska på arbetsintevju och vill ha svarta byxor då får man fixa och trixa lite. Det är ju på sätt och vis själva iden med att skaffa ett jobb så man kan investera sig i ett par nya byxor. Annars denna kväll ska jag drömma mig bort till Maldiverna. Kan man inte åka dit så kan man ju i alla fall drömma!
 
Bild google
 
På tal om drömmar så drömde jag i natt att jag var på en reunion med massa människor jag inte träffat på länge och andra jag träffar varje dag! Jag  på väg till två jag verkligen ville prata med och krama om. Och precis när jag sträcker fram armarna vaknar jag.. Det var nog den värsta dröm jag har haft varför kunde de inte bara låta mig krama dem i alla fall!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0