2012 snabb sammanfattning!!

Januari
 
Vi åkte upp till Lindvallen och hälsade på Emma. Vi åkte en massa skidor och åt gött! 
 
Februari
 
 
I februari åkte vi och kollade på musikalen West side story och det var en massa snö så vi passade på att testa att åka lite längd med! 
 
Mars
 
I mars var vi i Stockholm med Sara och familj och kollade på Spamalot
 
April
 
I april gjorde jag mitt första solo i Abba en stor upplevelse och erfarenhet för mig! Det var en av de roligaste sakerna jag har gjort! 
 
Maj
 
 
 
Var i Sarajevo som utbytesstudent och fick äntligen träffa Sara igen! Var en häftig resa som tyvärr inte slutade lika bra. Blev sjuk och spydde hela sista natten det lugnade ner sig igen men när jag hade kommit hem och sovit var det igång igen och från och till ända tills jag slutade 9an hade jag ont i magen svårt att äta och dricka och spydde. 
 
Juni
 
9an tog slut och skulle lämna alla gamla kompisar! Vi hade avsluningsmiddag vann klädparaden och hade en så himla rolig och mysig sista tid tillsammans!
 
Juli
 
 
 
 
Åkte iväg på en resa till Jersey och träffade en massa fantastiska människor som jag älskar! Är så glad att jag åkte och fick träffa alla! 
Augusti
 
Åkte på två små mini semestrar båda helt underbara! Först med Theresia, Evelina och Frida till en sommarstuga nere vid stranden och sen till Oskarström med mina Jerseyfriends!
 
September
 
 
Började i gymnasiet på estetmusik och var helt rätt val! och åkte och träfafde Maria i växjo!!
 
Oktober
 
Åkte till Stockholm med Moa under höstlovet och träffade David och Adrian!
 
November
Thriller stod på schemat nästan hela månaden och avslutade med en toppen badkväll med tjejerna
 
December
Nä under december tog jag det lugnt träffade vänner och firade jul! Hade det almänt gött!
 
 
Nu hoppas jag på ett lika bra 2013!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0