26/10

 
Idag var jag i skolan redan kl 8 för en frivillig mattelektion ibland är man bra flitig efter det hade jag håll till 20 i 1 så förstår inte riktigt vad jag tänkte! Hade det väldigt mysigt i alla fall gick på stan med Theresia och kollade in vår nyrenoverade galleria! Sen var det taccobuffe i skolan!!!! bästa dagen på året typ! Kl 13.00 stod Blodsbröder på schemat Himla bra var den. Får ni chansen att se den GÖR DET! Sen träffade jag Evelina och stack till Klitte och simmade lite. Det var riktigt mysigt med levande ljus och musik. Sen 19.00 var det rep igen börjar närma sig föreställning nu! Efter repet köpte jag massa mat på torggrillen som jag ska trycka i mig nu i soffan med en bra film! 
 
Hoppas ni har haft en lika fin fredag som jag och nu firar vi för det är HÖSTLOV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0