surfing, sport lektioner, bowling...

Har fatt fragan om det gar bra med engelskan och om jag lar mig nagon engelska sa ska ta upp det forst...
Svar: vet inte riktigt nagot lar man sig sakert och aven lite norska och danska ;)
 
Nu har jag surfat 3 ganger sen jag skrev sist! Det ar riktigt kul och riktigt svart!!!! Forsta dagen  var det ratt sma vagor vilket kandes ratt skont! Men eftersom man inte rorde sig lika mycket da nar man inte kunde och inte behovde kampa emot vagorna blev jag riktigt kall! mitt lillfinger var dubbelt sa stort och helt lila skojar inte! De tvingade mig att visa det for ledaren Bobby som blev jattenervos och tvingade fram mig till surfledaren som sa att det bara var for att jag hade blivit ratt mycket for kall ;) hah men han hjalpte mig och varma den och fick hjalp av min ledare Izabelle att satte pa skorna sa kan det ga ;) I gar borjade jag kuna sta pa bradan lite battre sa nu borjar det bli annu roliigare men idag hade vi en valbehovd paus!! Skulle egentligen aka banana boat men blev installt pagrund av att det blaser for mycket sa blir pa sondag i stallet! 
 
I kvall ska jag ut och kaka nagonstans och efter det blir det bowling sa onska mig lycka till! Ska tanka pa allt du har forsokt lara mig evelina!! <3 
 
Helt sjukt att det bara ar 8 dagar kvar nu! Nu ska jag ga och gora mig i ordning ha det sa bra vi ses snart!!!! 

Kommentarer
Postat av: Britt Marie johansson

Va bra att det går framåt med surfingen, Emma kommer behöva lite tips o råd,hon och Denise ska prova på detta med en skildlärare som de lärde känna i Sälen. Tiden går fort när man har skojs, det ska bli härligt att få hem dig igen, Bosse längtar, han såg Teresa på avstånd häromdagen och trodde att det var du. Puuuuusss

2012-07-13 @ 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0