Framme!

Hej!

Nu ar jag framme i Jersey Har haft 3 riktigt bra dagar i Paris. Forsta dagen at vi pa Hard rock cafe pa kvallen nar vi hade kommit fram. Andra dagen spenderade vi pa disneyland och kom tillsist hem efter problem med tagen. I gar var vi inne i stan akte en rundtur med en bat och gick runt och satte oss i en skon park! Pa kvallen vantade en jobbig resa Stackars Moa blev av med sitt pass och var tvungen att stanna en extra dag i paris for att fixa det men vi andra hoppade pa bussen vid 24 och hoppades pa att kunna sova lite. Fy va kallt det var och sjukt ont i kroppen Men tillskut kom vi fram till jersey kl 9. Nu ar jag sa trott att jag tror jag dor snart och da ska jag ut och spela fotboll hehe

Har ar i varje fall jattebra och jag mar toppen hoppas ni har det bra dar hemma ! Skriver mer snart puss

Kommentarer
Postat av: Mesen

Så kul att allt funkar och att du har det roligt. Problemet är bara det att du är redan saknad av mig vet ej hur jag ska klara av 3 veckor till. Men tänk inte på det ha så skoj! Puss & KRAM <3

2012-07-03 @ 21:41:50
Postat av: Anita

Roligt att du skriver i bloggen. Ha det riktigt bra därborta. Faster

2012-07-05 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0