5th

Hej!

Sen sist har det inte hant sa mycket i gar var forsta dagen i skolan och vi gjorde en redovisning om jersey i grupper efter det var vi lediga att gora vad vi ville! Vi var ute och shoppade ett tag och at vara lunchpasar som innehaller . Chips 1 macka, 1 yougurt, 1 Chokladbit ett apple och vatten! Mycket trevligt men kanner tt jag redan borjar trottna hehe. Pa kvallen traffade jag de tva danska och italienaren jag ska bo med och de verkar bra.

I dag gjorde vi provet. Det var fragor sa skulle vi ringa in svaren Tror det gick okej och i morgon far vi vara klasser. Efter hade vi Skattjakt! Det var riktigt kul men var med norskar.. De tror de fattar allt de sager och vill inte prata engelska sa stod dar som ett fragetecken haha. I kvall har vi haft lekar och nu ar jag hemma och ska snart ga ut till de andra och dricka choklad!

Forsokte aven lagga in bilder med gick inite sa far fortsatta forsoka!

Till La Familia. MItt telefonnummer ar 07829704743 verkar som jag nte kan ringa eller skicka sms men vi kan testa att skicka till mig!
och Min ledare Izabelles ar. +447829812187.

I morgon blir det Shopping pa morgonen sen skola och efter har vi ouiz night

Ha det jattebra dar hemma jag saknar er!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0