Sådan Farmor Sådant Barnbarn

Eller vad är det man säger! Igår när jag kom hem från skolan lyckades jag på något sätt förstöra min nyckel när jag skulle låsa upp och var tvungen att vänta ute i detta varma landet vi kallar Sverige på att mamma skulle komma hem och rädda mig!
 
Sen idag för en halvtimma sen ringer farmor som har lyckats låsa ute sig hon med! Som det fina barnbarn jag är så gick jag snabbt dit med en reserv nyckel och hon är i tryckt förvar inne i värmen igen! Och jag fick belöning med!! Värdens bästa julkaka! Syltkakor!!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-22 @ 02:41:59
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0