November

Nästan en hel månad har gått sen sist! November har gått så himla fort, det är redan 1 dec och bara 23 dagar kvar innan julafton! Måste säga att jag aldrig har varit såhär taggad på jul som jag är nu!
 
 
 
 
 
 
 
Många av novembers timmar spenderades på Thriller. Efter fem dagars föreställningar var man överlycklig och samtidigt lagom död! 
 
Bakade muffis/cupcakes till Louise som fylde år. Säger bara en sak det är hur tråktigt som helst att baka när man inte får smaka! 
 
 
 
 
Vi hade mini julaton vilket ledde till några dagars lyxfrukost! 
 
 
Det blev dags att åter igen säga hejdå till syster och vi gjorde ett tappert försök att ta några sista fina bilder.. Känns som det var igår hon åkte förra gången! 
 
 
Tog lite hålltimmaslyx med Annie på Stålbom och kollade på Kålle och hans vänners jul! 
 
Julen har kommit till stan! Falkenberg City är nog mysigast på julen ändå!
 
Firade Idas födelsedag och var sista helgen jag inte fick äta söt men fick en kiwi så var nöjd ändå! 
 
 
 
 
Cyklade och handlade, kände första snön mot mina kinder när jag cyklade hem = lycka! badade och körde julklappsleken med mina tjejor! Ett riktigt bra slut på november helt enkelt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0